Dag 15 - Reisverslag uit Ban Hat Sai Ri, Thailand van Felicia Hoogland - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Ban Hat Sai Ri, Thailand van Felicia Hoogland - WaarBenJij.nu

Dag 15

Blijf op de hoogte en volg Felicia

18 Oktober 2014 | Thailand, Ban Hat Sai Ri

Vandaag lekker uitgeslapen en heerlijk lang :)
Jinja komt vandaag dus dat wordt gezellig.
Rond 12:00 samen wezen "ontbijten" erg lekker.
Daarna naar de 3D museum geweest, wat hebben we ons rot gelachen.
S'avonds met een groep wezen stappen bij Zoë's.
Begonnen in een rockbar
(niks voor ons) dus gingen we maar met z'n 2e een feestje bouwen.
En dan kom je ineens 10 Nederlandse jongens tegen, ook wel even leuk en fijn dat je gewoon Nederlands kan praten terwijl je uit bent.
Hier gaat alles al om 2 uur dicht dus waren weer vroeg terug, maar goed ook want we hadden aardig wat op :p
Gelukkig niks op de planning voor morgen dus heerlijk uitslapen.
Xxx

• 11 November 2014 - 20:17

Ingrid :

zo telezen heb je het goed naar je zin maar een rockbar is niets voor jou ha ha een kroegje met muziek van guus dat moet er toch wel te vinden zyn met zoveel Nederlanders die daar ook zyn dan wordt het het heeeeeeeeel leuk .groetjes dikke knuffel en pas goed op jezelf xxx